June 21, 2008

Only Four of Us...

Well...today, Mak, Abang, Ayim and me balik kampung! Those other 4 people pergi Kelantan last night...(asyik update jer apa yang diorang buat kat sana)...

1st destination - Parit Raja. Yang ada kat sana, Cik Mas, Cik Rodah and family. Pak Usu muncul lewat sedikit. Dia dari rumah mentua dia. By the way, Mak Usu baru jer lahirkan anak kedua mereka - lelaki juga, Syed Hassan Al-Nasrallah. Yang 1st - Syed Awais Al-Qarny. Hassan adalah cucu yang ke-33, and cucu lelaki yang ke-22 dalam family kitorang ni. Banyak baka lelaki...

Lepak-lepak makan rambutan kat situ, Cik Mas ada gorengkan kuew tiaw untuk kitorang gak. The, tolong Ika (cousin) tengokkan printer dia - ntah apa problem - nak kena troubleshoot la pula. After settle semua, tengok Bleach kejap (mak marah betul if aku tengok anime - anak dara pun tengok kartun kata dia)...Then, Cik Rodah aku cakap, ada 2 orang cousin aku arini pegi amik MTest...nak amik KPLI - untuk jadik cikgu. Pergh! Rasa marah sungguh aku...Bukan apa, aku kan amik pendidikan juga...If ramai sangat orang amik KPLI, bila masa la aku nak dapat kerja tahun depan ni?... Sedih gak woo...

2nd destination - Parit Nipah, Parit Jawa. Datang sini nak tengok Atok and nak hantar dia pergi rumah Mak Ngah pastu. Atok buatkan lempeng kelapa - makan dengan sambal telur hancur - pergh! Best! Terus aku tolak lunch - malas nak makan nasi - so, aku makan jer lempeng tu...*laugh* Kat sini ada Atok, Pak Uda and family. Bual - bual dengan diorang, then Atok bagi gambar aku yang Cik Baah tinggalkan untuk aku. Gambar time kahwin Wak Rizal - time tu aku bulat lagi...*smile*

3rd destination - Rumah Mak Ngah. Lucky Aishah and Hajar dah balik rumah - diorang keluar tadi. Aishah pula served Pizza yang dia buat. Alamak! Makan lagi...So, bual sekejap dengan dia, and then, kitorang pun balik rumah..

0 사랑해 Kisses From You:

Blog Widget by LinkWithin