March 5, 2009

Kiss Me With The Caffeine Dear




The aroma of the coffee.
The aroma of love.
The aroma that I love so much.

You make me happy even with a cup of coffee.
You know how much I'm addicted to caffeine darling.
Thanks so much.

**Ah, I wrote a lot about coffee. Gomenasai...**


17 사랑해 Kisses From You:

en_me said...

ammvoiii coffee beraroma ghitewww..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

one nescafe pls! :)

@ng31a said...

Muax!! I am here to KISS my dear Zara!! hehehe...muax muax muax!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

en_me:

hehehe..

kopi yg beraroma meningkatkan kuasa..=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

here u are...

LOL!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

@ng31a :

ahh..u make me damn happy darling..=)

hugs!!


Muaxx!

HEMY said...

nanda koreeeee???

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

HEMY :

picasso!!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

HEMY :

picasso!!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

HEMY :

picasso!!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

HEMY :

picasso!!!

Jard The Great said...

addicted to coffee?? hehe

Putera Arjuna said...

zara..
kamu lah minah jiwang yng penah aku jumpa..
blogger yg jiwang karat
hahahaha

- Isabella - said...

omg... sweet sgt ppuan tuhhhh! d' boy, klau tgal spek..msti cm ppuan...hehe...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Jard The Great :

kind of..totally actually!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Putera Arjuna :

hahaha...

aku jiwang?

apakah gerangan?

LOL!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

- Isabella -:

hehehe...

pasti sayang~

Blog Widget by LinkWithin