November 9, 2008

Feedback



I guess during this critical time, it's hard to get the feedback on the matter that I want.
So, I decided to post my entries in English.LOL!

It's just a small matter.
I can write in both languages as I mentioned before,
but, since I'm really lack of times,
I'll write in English *so that my entry will be short*



::Right Click On The Picture For More Details::
*let me know if you like it after you click*

Just had my lunch.
Watched one of my favorite ever anime, Tactical Roar.
I love to watch anime, cartoon, dramas or movies while I eat my meals.
Yeah, that's my style.
Even my roommate, Sab already knew it.
Sin Chan is a MUST when I'm eating.
*I knew its a bit unacceptable*



But, as some people know my style,
they won't bother about it too much.
Plus, it helps in build the nation,
make the bridging or terminal and determine whether I'm
a labile or inert person.
OMG! Those terms in Coordination Chemistry!
*I'm getting crazy, someone please stop me!*

6 사랑해 Kisses From You:

mrblind said...

ceh..pic pun kedekut ke..hahaha

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mrblind:

apa plak kedekut bro?

gua rock jer~

[ Eclipse ] said...

nak cURI.... haha

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

[ Eclipse ]:

hang nak curik apa dear?

hehehe~

ezo said...

aiyakk...

aku suka right klik komen ko so leh komen kat ruang yang besar..

huu..tapi since ko dah disablekan, layan je la..

hoyeah

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

ezo :

hehehe~

aku pun sama...

tapi sebab ku saja gatal2 nak wat camnih~

kih3~

terima kasih cinta la~

hahaha! Afgan!

Blog Widget by LinkWithin