October 22, 2008

The Tasks




The setting of my mind...

I want to settle all the tasks given...

My mind just rolled up, my eyes fluttered out...

The Physical Chemistry...The mind map of it...

Need to submit it tomorrow...

My desk just as messy as my bed.

Only God knows how embarrassing me now...

Gosh!

I need my therapy!

...and here I am...



Want to have my 5-minutes break...
Drinks anyone?

<

8 사랑해 Kisses From You:

Akira 思胜 said...

Haha, have a break now?

JeromeFo 令狐冲 said...

Zara!
Relax la
Dun over stress yourself.
I juz finished my bloody assignment today. I also stressed out before this XD....But at the same time, i take it easy =)

ZARA said...

Akira 思胜 :

Hahaha...

Yup!

Just too tired maybe...

ZARA said...

JeromeFo 令狐冲 :

Because I'm relax...

I can still do my therapy...

hehehe...

or else..already siao liao...

LZ said...

Wat kind of drinks? ;)

Thx zara dear for ur support! XD Feel honoured!!

ZARA said...

LZ :

Well, what kind of drinks ya?

My drug of course...

hehehe...

U r my lovely friend dear, of course gonna hoyeah2 for u!

ezo said...

kita minum dulu..!!!

hoyeah~

ZARA said...

ezo:

jom2...

aku dah minum macam2 nih...

hahaha...

Blog Widget by LinkWithin