September 18, 2008

18th Ramadhan's Menu



Don't have mood today.
Maybe I'm just too tired of life.
People kept talking behind my back,
misunderstand what I tried to give them.



Gosh!
I'll update on that later.

So now, just enjoy my menus for today's
breaking of fast.



::Watermelon Juice::

::Kueh Cara::

::Nasi Lemak::

6 사랑해 Kisses From You:

古墓街第7号當鋪 said...

OMGZ!
I miss Malaysia foods!

RieNa.YuMi said...

hey dear...wats up...nape nih...saper hurt you nih....

you lempang jer dia...heheh

take care k...

ezo said...

wah..
sedapnye kuih cara tu..
fevret tuh..

zara jgn stress2 okie..
stay cool
:D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

JeromeFo令狐冲:

Already went back dear?
Don't worry...
Zara will post that for you!
Gosh!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

RieNa.YuMi:

If i boleh lempang dia sayang, dah lama I lempang~
Masalahnya adalah perempuan...
if lelaki...dah lama jadi lauk dah...hahaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ezo:

Baru semalam dapat kueh tu kat bazaar...Gosh!

Yeah, nak cool la ni jap~
Jap jer...

Blog Widget by LinkWithin