June 26, 2008

Udang, Ikan dan Sayur

Pagi-pagi lagi, arahan yang aku terima dah jelas -actually dari semalam lagi - hari ini masak udang masak lemak, goreng ikan (if rajin boleh ler masak kicap) and goreng sayur....

Sarapan - nasi goreng cili padi and keropok lekor...

Apa-apa pun, yang penting pada aku adalah Nescafe, sekarang ni, satu hari aku minum 2 mug...*laugh*

Kemas rumah - cuci baju - aku selsema lagi - sejuk sangat la pula....

By the way, Germany menang match pagi tadi. Lawan dengan Turki. Germany menang 3-2. Salah sorang yang score, Miroslav Klose! Handsome!....Aku dah minat sangat dengan Klose dari World Cup 2002 - aku akui aku memang suka Beckham time tu... Dari dulu sampai sekarang aku suka Beckham lagi, walaupun nampaknya, Cristiano Ronaldo hampir berjaya mencuri hati aku...*laugh*

Hey, it's the fact that Ronaldo and Beckham shared something tau? Nak tahu tak kenapa both of them pakai baju nombor 7?

Cristiano Ronaldo - 5th February 1985 (05-02-1985)
David Beckham - 2nd May 1975 (02-05-1975)

So, 5+2=7, 2+5=7 juga kan?...*laugh* Sumber, aku sendiri... Time aku boring-boring buat assignments dulu, aku terpikir benda nih...*laugh*

Harap-harap hari ni satu lagi hari yang gembira buat diri aku!

0 사랑해 Kisses From You:

Blog Widget by LinkWithin